Download Whitepaper
100% Waardevol & Privacy 0% Spam
Inhoud van dit whitepaper
- Relatiemanagement komt vaak op de laatste plaats, tips om meer uit bestaande klanten te halen.
- Hoe breng je klanten in kaart en leg je deze informatie op een centrale plek vast
- Hoe verdeel je klanten in groepen
- Hoe en wat communiceer je met je klant
- Hoe plan je gemakkelijk afspraken bij je belangrijkste klanten in
- Hoe zorg je voor een stukje attentheid
- Wat levert relatiemanagement je op?
Tips om meer uit bestaande klanten te halen
Te vaak gebeurt het dat actief relatiemanagement erbij inschiet. We helpen de klant met zijn vraag, lossen het op en gaan door naar de volgende klant. Vervolgens laten we niets meer aan de klant horen… totdat hij weer een vraag of een probleem heeft. In de tussentijd kan er van alles gebeuren bij die klant. Je contactpersoon kan van baan veranderen. Je concurrent heeft een afspraak gemaakt en legt een messcherpe aanbieding neer. Of de klant weet niet wat je precies kan leveren, waardoor je onnodig handel mist.
In dit whitepaper helpen we jou hoe je meer uit relatiemanagement kunt halen met je klanten.